Přípravné schůzky a co jsme na nich vymysleli

 

První z těchto přípravných akcí se uskutečnila v úterý 1.3.2016 v rest. U Boříka. Přítomni byli Jan Horáková, Jaja, Milan a já. Tři ze 4 přítomných byli pro 2-denní variantu srazu. Padly také první návrhy (kromě naší debaty ještě v mailové a telefonické komunikaci) na místo uskutečnění srazu - v Ostravě U Kocoura , v O. Petřkovicích v Green hotelu , dále obecně někde na Ostravici, nebo v okolí Těrlicka, atd. (snad jsem na nic nezapomněl...). Ideální by bylo takové místo srazu, kde bychom mohli nejen "v plném počtu" společně posedět, ale kde by případní zájemci mohli setkání protáhnout a přespat do druhého dne. Chtěli bychom vybrat místo s pokud možno dobrým spojením do Ostravy, lehce vyhledatelné, ale také s možností parkování (což téměř vylučuje centrum OV), aby se mohli dostavit a následně odjet automobilisté i neautomobilisté.

Další "přípravná" schůzka se uskutečnila ve středu 23.3.2016 opět U Boříka, za účasti Jany H., Dáši F., Milana R. a mne. Kromě vzpomínání na časy minulé, kdy jsme se u některých vzpomínek pořádně zasmáli, jsme v samém závěru schůzky potvrdili následující: sraz se uskuteční o týden dříve oproti původnímu návrhu, a to v sobotu 21. května 2016, v Ostravě nebo jejím velmi blízkém okolí, cca od 14 hod., s možností přespání asi 10 lidí. Nemáme ale zatím zajištěné žádné místo, pokus o zajištění v hotelu Green nevyšel (Jana H. se tam cestou z hospůdky stavila), mají již obsazeno.

Nejdůležitější aktivitu, týkající se přípravy srazu, uskutečnil Petr Staňa - vybral 8 míst pro sraz (některé i podle vašich doporučení), vše ověřil, vyzkoušel, zhodnotil, nakonec sepsal a poslal, nyní to již máte v mailu. Teď máme týden (do středy 6.4.2016) na výběr, které místo by se vám nejvíce zamlouvalo, výsledky vašeho rozhodnutí mi zase pište.. Hlasování je ukončeno, výsledek viz "Výběr místa srazu". Úvodní dopis i tabulku s lokalitami můžete shlédnout i v oddílu "Výběr místa srazu" .

Další informace naleznete v části "Výběr jídla".

 

Další aktivity

Ve čtvrtek 17.3.2016 byl odeslán na všechny dostupné (ověřené i neověřené) mailové adresy dotaz ohledně preference doby trvání srazu 1 nebo 2 dny. Přijaté odpovědi budou zaznamenány, zhodnoceny, zpracovány a podle výsledku tohoto hlasování bude vybíráno místo našeho srazu.

V neděli 20.3.2016 byl rozeslán dotaz, zda je možno změnit navržený termín srazu o týden dříve. Odpovědi byly rovněž zapsány do tabulky, která je zde v sekci "Kontakty a preference"

Ve středu 23.3.2016 bylo mailem odesláno oznámení o změně termínu srazu na 21.5.2016.

V sobotu 26.3.2016 jsem dal informaci o přípravě tohoto srazu na službu "Spolužáci", ID naší třídy je 103104.

Ve středu 30.3.2016 jsem rozeslal mail s vybranými místy pro náš sraz, ať si můžete z této nabídky vybrat podle sebe.

Ve středu 6.4.2016 jsme ukončili hlasování ohledně výběru místa srazu. Výsledky posílám Petrovi Staňovi k závěrečnému zhodnocení a zpracování.

V úterý 13.4.2016 jsem přeposlal další informace od Petra Stani, týkající se hlavně výběru hlavního jídla na srazu, plus pár dalších informací.

 

Aktualizace této stránky: 30. dubna 2016